My first look at the world.

Het zou een vergelijking moeten zijn tussen mij en een hondje dat na twee weken blind te zijn voor het eerst naar de wereld kijkt. Maar dat is niet helemaal goed. Ik ben namelijk al 16 jaar en -bijna- 2 maanden op deze wereld en heb deze wereld dus al wel een paar keer gezien.
Ik bedoelde dus dat dit mijn eerste openlijke uiting is op deze blog. De vergelijking klopt dus echt niet. Maar ik moest het titelvakje vullen, en dat heb ik gedaan.

Ik ben Tisha en dus 16 jaar. Ik zit in 6VWO en hoop dus aan het eind van dit jaar mijn VWO-diploma in ontvangst te mogen nemen. Ik ben een vrolijk meisje en soms prettig gestoord, maar ook wel snel geïrriteerd. Op zondagochtend geef ik zwemles aan kleine kindjes, superlief!, en op zondagavond zwem ik zelf. Meestal gewoon conditietraining, maar soms hebben we ook zwembadtrainingen van scubaduiken. Ik heb daarin ook mijn 1*-brevet gehaald, dus ik mag, natuurlijk wel met een buddy, zonder instructeur duiken!
Ik doe aan postcrossing, wat ik erg leuk vind, het geeft een superfijn gevoel als je weer een kaartje van de andere kant van de wereld ontvangen hebt, maar ik heb er niet altijd heel veel tijd voor.
Soms, heeel soms, heb ik een creatieve bui, daar zal ik dan natuurlijk ook over bloggen.
Ik hou van muziek, maar dan wel van alles. Er is niet één bepaald genre waar ik van hou, en ik ben ook niet iemand die andere mensen verwijt dat ze geen goede muzieksmaak hebben.

Mijn blogberichten zullen dus gaan over:

  • school/studiekeuze/stomme leraren
  • postcrossing -> incoming and outgoing
  • duiken, misschien zelfs met mooie foto’s 🙂
  • boeken, al dan niet verplicht gelezen voor school ;).
  • mijn niet zo regelmatige creatieve buien.
  • reisjes/uitjes/trips
  • en andere dingen waarvan ik vind dat jullie ze moeten weten.

Mijn motto is, eigenlijk pas vanaf nu maar dat maakt niet uit:

Do the things you are the most afraid of.

Oooooh, dat is een goede. Misschien blog ik ook wel over updates van mijn bucketlist.

Dat was het voor nu.

Ik ga gelijk allemaal ideeën verzinnen om over te schrijven!

 

xx Tisha

Geef een reactie

