Postcrossing up to now!

Nou, zoals ik al vertelde, of typte eigenlijk, doe ik aan postcrossing en vind ik dat best leuk!
Nu zal je je waarschijnlijk afvragen wat postcrossing is. Best logisch, want ik wist het ook niet tot een maand of twee geleden.
Toen las ik een artikel op girlscene, ja, schaamschaam, ik lees girlscene-artikelen, over Postcrossing.

http://www.girlscene.nl/lifestyle/media/2012/september/tip_postcrossing_

Hier kun je uitgebreid lezen wat het is, en op de site van Postcrossing kun je je aanmelden!

Als je je eerste kaartje(s) hebt gestuurd, duurt het vet lang voordat je zelf een kaartje krijgt, maar als je eenmaal bezig bent zouden ze regelmatig binnen moeten komen. Het fijne is dat je zelf kan beslissen wanneer en wat je stuurt! Ik probeer er altijd zo veel mogelijk een cadeautje van te maken, mensen moeten er blij van worden!

Het eerste kaartje dat ik kreeg was deze:


Echt superlief!

De kaartjes die ik daarna kreeg waren vooral van bezienswaardigheden uit het land of de stad waar het kaartje vandaan kwam.
Één van mijn favorieten is deze:


Dit is echt een superoverdachte kaart, omdat ik op mijn Postcrossing-profiel vraag of de mensen een theezakje willen meesturen, samen met hun kaart. Dat heeft deze dame ook nog eens gedaan, dus deze kaart was echt heel leuk om binnen te krijgen!

Tot nu toe heb ik 11 kaartjes gekregen:

Ik hoop dat er nog veel bij komen en ik ga jullie daar natuurlijk over ge-update houden 🙂

xx Tisha

Ps: Mijn postcrossing-profiel: http://www.postcrossing.com/user/Tisha11

One thought on “Postcrossing up to now!

Geef een reactie

