Examenstress en vooral voor wat er daarna allemaal moet gebeuren.

Hoi. Ik had in mijn eerste bericht al gezet dat ik onwijs onregelmatig schrijf, wat te maken heeft met veel examens en toetsen, en met luiheid, haha. En dat ik het ook gewoon vergeet. Mijn vorige post was nog in 2012 dus ik ben nu echt onwijs ouderwets, maar:

GELUKKIG NIEUWJAAR!

Tja. Mag eigenlijk niet meer maar ik doe het toch, lekker puh.

Omdat het zo lang geleden is heb ik onwijs veel om over te schrijven. En ook heel veel ideeรซn voor berichten ๐Ÿ™‚
Maar dat gaan jullie vanzelf zien.

Ik zit in mijn examenjaar van het VWO wat dus betekent dat ik in mei eindexamen moet gaan doen. Wow, dat is heel logisch, waarom vertel ik dit? Maar, wat veel leuker is, is dat ik na die 2/3 weken met examens ZOMERVAKANTIE heb ๐Ÿ™‚
En dat betekent onwijs veel vrije tijd. En ik hou van vrije tijd.
Alle leuke dingen waarvan ik de laatste tijd denk: dat ga ik doen, verschuif ik naar de tijd na de examens.
Zo heb ik al een heel lijstje met de dingen die ik in deze tijd wil gaan doen.

– Ik ga waarschijnlijk een week op een surftrip ergens in een warm land, als examenreis ๐Ÿ™‚ Als dat doorgaat wordt dat echt heel gezellig en warm en ik wordt lekker bruin ๐Ÿ™‚
– Ik ga misschien ook nog een week zeilen met mensen van het zwemmen. Dat wordt leuk, vooral omdat 75 procent van de mensen niet weet hoe je moet zeilen, lees: 3 van de 4 mensen weten dit niet. Echt succesvol gaat dat dus worden ๐Ÿ˜‰
– HEEL ERG BRUIN WORDEN. Desnoods ga ik 24 uur per dag buiten liggen.
– Lekker vegetarisch koken, met het Vegetarisch Koken boek wat ik kreeg voor kerst.
– Veel kaartjes sturen via Postcrossing.
– Ik wil ook heel graag een cursus gebarentaal doen, maar ik ging opzoeken hoe duur dat is, en toen was ik er eigenlijk wel snel vanaf. Maar het blijft op mijn bucketlist staan. Net als een hondje adopteren om blindengeleidenhond te worden.
– En toen was er nog zo’n punt. Festivals. Ik ben nog nooit op een festival geweest. Maar het lijkt me wel echt onwijs tof. Dus mijn plan was om dit jaar naar Lowlands te gaan. Zoals je ziet op het lijstje ben ik nog wel meer dingen van plan, dus ik ben bang dat ik even geen festival-geld meer heb, na al die activiteiten. Maar, je weet het maar nooit.
– Werken. Tja, toch een woord waar ik de kriebels van krijg, maar wel essentieel om in leven te blijven (eigenlijk niet aangezien mijn ouders nog tot mijn 21ste levensjaar financiรซel verantwoordelijk voor mij zijn, maar het is toch wel prettig om wat extra geld te hebben). En al helemaal in de zomer. Ik hou van zomer ๐Ÿ™‚
– Mijn kamer een make-over geven. Dat is dus wat ik dit jaar NIET van plan ben, aangezien ik hopelijk volgend jaar in Middelburg woon en studeer. Ik moet wel eerst even toegelaten worden, maar dat is een bijkomstigheid ๐Ÿ˜‰ Ik ben al hard bezig met mijn motivatiebrief.
– En vooral ook helemaal niks doen. Waarschijnlijk kan ik het toch niet laten om in de zomervakantie te zeggen dat ik school mis. Dat weet ik nu al, haha. Maar ik ben iemand die eigenlijk altijd wel iets wil doen, als het iets is dat mijn interesse heeft.

Poehee. Dat was het wel weer voor vandaag ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

