En ik heb het bereikt.

Ik heb op deze wintersport trouwens ook eindelijk het luisterboek van ‘Sonnyboy’ afgeluisterd.
Tijdens het luisteren hiervan kwam ik ook tot de conclusie dat ik een heel leuk onderwerp voor mijn PWS ben misgelopen, namelijk het Delftse verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog. Toen ik dat bedacht kreeg ik gelijk allerlei leuke ideeën over bezoekjes aan bejaardentehuizen en het NIOD. Maar helaas is het PWS al ingeleverd en moet er donderdag een presentatie over gehouden worden. Yes.

Ik heb ook de film ‘Intouchables’ gezien. Echt zo’n lieve film. En ik ben nu verslaafd aan de soundtrack.
Trouwens ook aan het liedje ‘Oceaan’ van Racoon. Die is echt leuk.

 

Geef een reactie

