Yes, ik weer eens wat tijd geskipt.

Het is weer eens zo ver.

Ik heb een tijd niet geschreven, ofwel getypt. Ik had het veel te druk met andere dingen. Onder andere wintersport.

Jep. Je leest het goed. Wintersport. Ik was de afgelopen week op wintersport in Oostenrijk, in het dorpje Montafon.
Ik vond het heel Frans klinken toen ik die naam hoorde en was dus verbaasd dat het in Oostenrijk ligt, maar het ligt dus naast het Silbertal.
Onwijs gezellig en een leuke supermarkt, de Billa! En die hadden een leuke actie. Bij elke zoveel euro aan boodschappen kreeg je een ingepakt kaartje en als je hem had uitgepakt stond daar een product op dat je gewonnen had. En dan mocht je dat zo gratis meenemen. Op sommige stond ook geen product, maar daar kon je dan je gegevens op invullen en dan kon je weer een auto winnen ofzo. Maarja, wij zijn nederlanders dus wij mochten niet meedoen aan die actie. Maar ik heb wel een bakje biologische vanille yoghurt gewonnen.

Maandag begint mijn schoolweek weer en dinsdag heb ik mijn IB mondeling. En daar heb ik dus echt helemaal geen zin in. IB is het engels wat ik heb, door het TTO. Ik ga dus ook een IB-diploma halen, als ik mijn mondeling goed doe. Het idee ervan is dat onze docente uit 2 boeken elk 5 ‘extracts’ heeft gehaald. Op de dag van de mondeling krijg je 20 minuten van tevoren één van die extracts en daar moet je dan dus 10 minuten over praten. En dat is niet tof.
Dan heb ik donderdag ook nog eens mijn PWS-presentatie, waar ik dus eigenlijk niet eerder dan dinsdag-middag aan kan beginnen door mijn IB-mondeling. Dat wordt ook nog eens een leuke dag.
Eigenlijk wel want die avond is er de finale van WIE IS DE MOL? en ik ben er heilig van overtuigd dat Kees de mol is. En dat denk ik eigenlijk al vanaf het begin. Dus als Kees echt de mol is dan is dat voor het eerst in mijn leven dat ik het goed heb. Normaal is ‘mijn mol’ er binnen 3 afleveringen al uit. EN NU DUS NIET. En als het Kees niet is, is het alsnog koel, want dan is hij de winnaar en dat gun ik hem ook wel.
Dan na die week wordt het ook een onwijs feestje want dan heb ik dus 2 weken lang SE week. of eigenlijk dus weken.
En dan heb ik een SE over ALLE vakken. Niet normaal. Dan daarna nog even de herkansingen fixen. En dan eventjes rust.
Of eigenlijk helemaal geen rust, want dan is het al begin april en dus al bijna de CSE’s. HOO, het gaat zo snel.

Ik heb dus wel weer een paar ideetjes en ik hoop dat ik snel weer kan bloggen want ik vind het wel leuk om zo alles wat er gebeurd op te schrijven.

 

 

Geef een reactie

