The ultimate procrastination: blogging.

I’ve been studying at UCR, University College Roosevelt, for almost two months now and I must say that I’m used to living on my own now. I live in a hallway with nice people and I like going to class, well, most of the classes.
I’m in the middle of mid-term week and my fellow students all know what that means: procrastination.

We all have our own ways to procrastinate and mine has been ‘reading blogs’. All the time.  And all this reading made me want to blog myself again, because it has been awfully quiet on my blog. I have been busy with moving, a lot of homework and, yes, procrastinating.
To begin with a fresh start I decided to make two changes:
– I changed the lay-out of adoptasloth!, because I think the old lay-out was too busy and ‘all-over-the-place’, like my psychology teacher. I needed a relaxed lay-out, because my posts will be ‘all-over-the-place’ and that doesn’t go together anymore.
– I know some people that are not comfortable with reading in English. Therefore, I will make their lives easier and I will translate my posts into Dutch , so they can easily follow my thoughts as well : )

This was it for now, and I hope you will come back for awesome things. I don’t know what yet. But they will be awesome!

———————————————————————————————————

DUTCH TRANSLATION OMG!

Ik woon en studeer nu al bijna twee maanden in Middelburg en ik moet zeggen dat ik best gewend ben aan het ‘op mezelf wonen’. Ik woon op een gang met superaardige mensen en ik vind het zelfs leuk om naar de les te gaan, nouja, bijna alle lessen.
Ik zit midden in tentamen-week en al mijn collega-studenten (ik weet niet of dat een woord is, maar je begrijpt wat ik bedoel)  weten wat zo’n tentamen-week betekent: uitstelgedrag.
We hebben allemaal onze eigen maniertjes om huiswerk, papers en het leren van tentamens uit te stellen en voor mij was dat ‘het lezen van blogs’. De hele tijd. En al dat lezen deed me een beetje denken aan dat ik ook maar weer eens moest bloggen, want het is echt heel erg stil geweest hier. Ik ben constant bezig geweest met verhuizen, heel veel huiswerk, en ja, ook het uitstellen daarvan.
Om weer fris en fruitig te beginnen heb ik twee veranderingen doorgevoerd, omdat ik vond dat dat nodig was:
– Ik heb de lay-out van mijn blog veranderd. De lay-out was heel druk en ‘all-over-the-place’ en ik vond dat een rustige lay-out beter zou passen. Aangezien mijn posts zelf ‘all-over-the-place’ zullen zijn.
– Zoals je wel kunt lezen, heb ik besloten om mijn posts nu ook in het nederlands te schrijven, omdat sommige mensen het gewoon niet zo chill vinden om in het engels te lezen. Om hun leven wat leuker te maken schrijf ik nu dus ook in het nederlands. Bij voorbaat graag gedaan, oftewel b.v.g.g., een nieuwe afkorting die ik voortaan zal gebruiken. Nee, sorry, ik ben weer bezig met slecht gedrag en zal stoppen. B.v.g.g.

Dat was het wel voor nu, en ik hoop dat jullie terug komen want het wordt awesome. Ik weet nog niet waar ik over ga schrijven, maar het wordt awesome.

Geef een reactie

