Hipsterinception.

Ik heb nieuwe schoenen. En waarschijnlijk denken een aantal van jullie dat dit Timberlands zijn. Bijna goed. Het zijn Dr. Martens en ze lijken best veel op de Timberlands die zo onwijs in de mode zijn.

Ik wilde geen Timberlands kopen om twee redenen:
1. Ze zijn echt takke takke duur. (Bedankt Killian, door jou gebruik ik dat bijvoegsel-woord de hele tijd, tot mijn eigen irritatie aan toe)
2. Ik ben een beetje een hipster.
Ik zag Timberlands al een tijdje geleden voordat het een hit werd en ik vond het superleuke schoenen. Maar ik kocht ze niet omdat: zie reden 1. Toen liep iedereen opeens met deze schoenen en vond ik het niet leuk meer.

Toen zag ik deze schoenen, die ik nu heb, en die waren in eerste instantie ook takkr duur, maar nog steeds veel goedkoper dan Timberlands, maar ze waren in de sale en er ging 40% af, waardoor ze nog maar €84 kostten. Dus ik dacht: kopen die handel! Ze lijken wel op Timberlands maar zijn het niet.

Ik denk er waarschijnlijk te veel over na.
Ik wil niet dat mensen denken dat ik een trendvolger ben die klakkeloos trends overneemt, maar ik wil ook niet dat mensen denken dat ik een hipster ben met mijn Dr. Martens, want zo worden mensen met Dr. Martens toch over het algemeen gezien. En toch ben ik wel een beetje een hipster omdat ik Dr. Martens schoenen heb, ook wel om de Timberlands te ontwijken.

Nee, ik ga niet meer nadenken. Tenminste, niet meer over wat mensen van mijn schoenen vinden. En of ze nou denken dat ik een hipster ben, dat maakt me niet uit, want ik ben het een beetje, een klein beetje.

Het feit dat ik het toegeef, maakt me dat weer minder hipster? Want hipsters zeggen nooit dat ze het zijn toch?

20131102-101635.jpg

Geef een reactie

