in de biechtstoel #1

jahooor, ik heb weer iets nieuws bedacht!

IN DE BIECHTSTOEL.

(Dat moest je trouwens niet als ‘schreeuwend’ opvatten, zoals sommige mensen weleens Caps Lock gebruiken om dingen ‘schreeuwend’ uit te drukken, maar gewoon als belangrijk, als iets nieuws)

Nouja, iedereen weet wel wat een biechtstoel is. Dus ik denk ook dat het wel redelijk voor de hand liggend (moet dat niet 1 woord zijn?) is wat er hier gaat gebeuren, al ga ik geen dirty secrets van mezelf of iemand anders hier bekennen, dus sorry als je dat verwacht had.

Mijn eerste confession: IK HOUD VAN NEDERLANDS-TALIGE NUMMERS.
Ja, shoot me, maar ik vind het geweldig. Vooral die hele slechte, sentimentele nummers.
Zie hier mijn lijst van persoonlijke favorieten. Oh, en luister vooral even. Heerlijk.

En vooral de slechte clips erbij, dat maakt het nog beter.
Hebben jullie nog suggesties voor hele slechte liedjes?

3 thoughts on “in de biechtstoel #1

Geef een reactie

