Respect.

Vandaag wil ik even mijn respect uiten naar een bepaalde groep mensen. Eigenlijk twee groepen mensen.

Allereerst. De mensen die over de tijd, moeite en artistieke talent beschikken om hele kunstwerken op hun nagels te maken. Ik kreeg deze link toegestuurd van een vriendin en het eerste wat ik dacht toen ik alle foto’s zag was: wow, dat is geduld hebben.

Ten tweede. De mensen die de tijd en moeite nemen om elke ochtend hun bed helemaal opnieuw opmaken, inclusief een hele lading aan kussentjes. Ook als je het zonder kussentjes doet vind ik het knap, want ik heb daar echt geen zin in en zie eigenlijk ook het nut er niet van in. Maar als je elke ochtend je dekbed glad strijkt en je kussentjes opstelt alsof het een kunstexpositie is, dan heb ik daar echt respect voor. Bravo!

Geef een reactie

