Voor papa.

Deze post is gedeeltelijk geïnspireerd door deze reclame.

Lieve pap,

voor al die keren dat je me hebt opgevangen terwijl ik van het randje van het zwembad in je armen sprong,

voor al die keren dat je me eten hebt gegeven,

voor al die keren dat je mijn billetjes hebt afgeveegd,

voor al die keren dat ik vast zat met mijn hoofd in mijn shirt en jij me kwam helpen,

voor al die keren dat ik tussen jou en mama mocht slapen als ik een nachtmerrie had,

voor al die keren dat ik gewoon zomaar moest huilen,

voor al die keren dat je mijn haar hebt gedaan,

voor al die keren dat je me hebt opgehaald,

voor al die keren dat je thuis kwam,

voor al die keren dat we hebben gestoeid,

voor al die keren dat je me hebt geholpen,

zelfs voor al die keren dat we ruzie hebben gemaakt,

bedankt.

 

Vandaag is voor alle vaders. Vaders die er zijn en vaders die er waren.
Vertel je vader dat je van hem houdt, want voor je het weet is het te laat.

2 thoughts on “Voor papa.

Geef een reactie

