Ik word een mollenjager.

Ik ben echt doodsbang. Het enige waar ik nu aan kan denken is dat ik er niet als eerste uit wil. 

‘Waar is ze dan in godsnaam zo bang voor?’ Ik hoor het je al denken. Daar ben ik zelf ook nog niet helemaal over uit. Ik word een mollenjager. Nouja, eigenlijk een saboteurjager, maar mollenjager klinkt beter. 

Ik ga op reis en zoek een mol, of een saboteur dus. 
Wie het spelletje ‘Wie is de mol?’ kent, weet wat ik ga doen. Ik doe precies hetzelfde als op TV, maar dan niet op tv. Wie het spelletje niet ken, bij deze een uitleg:

Ja, dag, ik ga dat dus echt niet uitleggen. Als je het niet kent heb je onder een steen geleefd. Sorry, als ik nu mensen keihard beledig. Als je het niet kent, lees dit maar.

Dat ga ik dus doen. En jullie kunnen mij volgen!
Niet op mijn blog want ik ben voor de gehele reis van het internet verbannen, maar er worden dagelijks updates gegeven op de site en twitter van UCDean: ucdean.nl of volg of @dean_uc.
Of volg op Facebook: ucdean.

Ik hoop dat jullie mij allemaal volgen, en natuurlijk dat ik de pot ga winnen!

 

One thought on “Ik word een mollenjager.

Geef een reactie

