Een excuus aan de makers van New Girl. En een verzoek.

Zoals ik precies 10 dagen geleden verkondigde kan ik de nieuwe jingle van New Girl niet uitstaan. Nog steeds niet. Er zit geen liedje meer bij en het zijn alleen maar foto’s.
Toch wil ik me graag verontschuldigen tegenover degene die dit heeft bedacht. Ik was namelijk egoïstisch en asociaal bezig toen ik de nieuwe jingle keihard aan het veroordelen was.
Ik ging eens even nadenken en de nieuwe jingle goed analyseren. Toen kwam ik erachter dat 2 van de 5 hoofdpersonages niet in de oude jingle zaten en wel in de nieuwe. Ik heb dus zo het vermoeden dat dat de reden is waarom ze een nieuwe hebben gemaakt. Dus. Het spijt me.

Dan heb ik wel nog een verzoek. Twee afleveringen geleden werden wij geïntroduceerd aan de, ik denk wel, knapste leraar ooit. Het karakter is een leraar bij Jess op de basisschool en wordt gespeeld door Julian Morris, ofwel Wren uit Pretty Little Liars. En sinds deze aflevering, waar er duidelijk seksuele spanning aanwezig was, hebben we deze kerel niet meer gezien. Voor de mentale gezondheid van de vrouwelijke kijker, alstublieft, laat Julian zijn herintrede in New Girl doen?

(Sorry voor de mega-oppervlakkige gedoe vandaag.)

Geef een reactie

