Boom, boom, boom, boom, I want you in my room!

Waarschijnlijk las je de titel, wilde je heel enthousiast de zin die hierop volgt zingen, en kwam je toen tot de conclusie dat je tekst die hierbij hoort helemaal niet kent. Het geeft niet, ik ben niet boos (alleen een beetje teleurgesteld) en vind het alleen maar leuk dat je het probeerde.

Het leuke aan Spotify is dat ze ook hele fijne afspeellijsten maken en gister kwam ik een pareltje tegen, genaamd: ‘Born in the 90’s.’ Liedjes als degene in bovenstaande titel, maar ook de prachtige klassiekers ‘Mambo No. 5’ van Lou Bega en ‘Hey Baby’ van DJ Ötzi staan in deze fraaie lijst. Dit is een echte aanrader als je even wil genieten en doen alsof het weer 1999 is. (Niet dat ik weet hoe het genieten was in 1999, want toen was ik 3, maar het gaat om het idee).

Waar ik naartoe wilde met deze aanbeveling weet ik nu eigenlijk niet meer zo goed. Maar dat maakt eigenlijk ook niet zoveel uit. Een prachtlijst als deze mag best het onderwerp zijn van een hele blogpost.

Geef een reactie

