blabla interessante titel waardoor mensen op mijn blog gaan kijken

*even een verhaaltje over dat ik al heel lang niet op mijn blog heb geschreven, ik kan zelfs zeggen dat het vorig jaar was, wat heel lang klinkt, ik mag zelfs, omdat het al drie koningen is geweest, niet meer gelukkig nieuwjaar zeggen, maar niet dat het een jaar geleden is, dus eigenlijk toch weer niet zo heel lang, ik mis het schrijven toch best wel een beetje, ik heb in die tijd een aantal blogposts gelezen over hoe je meer volgers krijgt en er wordt vaak gezegd dat je elke dag iets moet posten, ja, sorry, dat kan ik gewoon niet, dus jullie hebben pech, ik schrijf gewoon lekker wanneer ik wil.*

WOW. een punt. Nu ik dit stukje tekst zo teruglees hoop ik niet dat jullie in je hoofd er net zo haastig en onrustig worden als ik.
Best wel interessant dat hoe je typt echt heel veel invloed kan hebben op hoe je tekst geïnterpreteerd kan worden.

Maar, even serieus, ik was niet van plan, zoals jullie misschien wel doorhadden en verwachtten, en volgens mij heb ik het ook al vaker gezegd, ik ga niet dagelijks schrijven. Op dit moment heb ik wel inspiratie voor een leven lang elke dag te schrijven, maar op een of andere vervelende manier verdwijnt dat altijd weer na een nacht slapen. Misschien moet ik het gewoon in een documentje uittypen, als één lange gedachtegang, waar ik eigenlijk nu ook al mee bezig ben, maar als ik zo door blijf gaan eindig ik nergens.

dus ik stop. en jullie zien me wel weer verschijnen.

Geef een reactie

