The get-to-know-me tag.

Heel leuk dat ik hier een blog schrijf, maar grote kans dat als je dit leest, dat je me niet eens kent. Daarom dus dit. Veel te veel vragen over mij, zodat jullie ook weten wie het genie achter deze blog is : )

1. Slaap je met de deuren van je kast open of dicht?
Ik heb 4 kastdeuren, dus het verschilt. Soms allemaal open, soms allemaal dicht, en heel vaak een variatie van combinaties.

2. Als je in een hotel bent, neem je dan shampoo en conditioner flesjes mee?
Hell yes. Punt 1. Het is gratis. Punt 2. Als je ze niet meeneemt worden ze weg gegooid, en daar wordt niemand beter van.

3. Slaap je met je dekbed ingestopt of niet?
NEE. OMG NEE.
Ok, wacht, dit is even een realisatie voor mezelf ook.
Ik vind het dus vreselijk als mijn dekbed aan het voeteneind is ingestopt, maar aan de andere kant vind ik het wel fijn om mezelf als een turkse pizza in mijn dekbed te rollen. Dus dat klopt niet helemaal. Maar goed, ieder doet wat hij of zij fijn vind. En ik ben graag een turkse pizza ‘snachts.

4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee, maar het lijkt me wel stoer om bijvoorbeeld een straatnaambordje te hebben. Ik ben waarschijnlijk te schijterig om het zelf te doen, dus ik ga nog even verzinnen hoe ik er dan wel aan moet komen.

5. Gebruik je post-it briefjes?
Ik gebruik ze wel om dingen op te schrijven, maar ik plak ze eigenlijk zelden ergens op.

6. Gebruik je kortingsbonnen?
Nee, ik ben te ongeorganiseerd om daar efficiënt gebruik van te maken.

7. Zou je liever worden aangevallen door een grote beer of door een zwerm bijen?
Wat is dit nou weer voor vraag? Ik zou voor een beer gaan dan. Ik ga wel op de grond liggen, doen alsof ik dood ben.

8. Heb je sproeten?
Nee.

9. Lach je altijd voor foto’s?
Nee. Ik ben zo a-fotogeniek. Niet normaal. Dus vaak doe ik niet eens mijn best.

10. Wat zijn je grootste ergernissen?
Ik heb echt zo’n grote hekel als mensen voedsel eten met een lepel, maar dan het er af schapen met hun tanden. Dan hoor je echt zo’n vreselijk geluid. En daar kan ik niet tegen.

11. Tel je ooit je stappen als je loopt?
Nee, waarom zou ik dat doen?

12. Heb je ooit wel eens in het bos geplast?
Meerdere keren.

13. En gepoept in het bos?
Niet dat ik me kan herinneren.

14. Dans je ooit terwijl er geen muziek aan staat?
Best vaak ja. Ik dans altijd 🙂

15. Kauw je ooit op je pennen of potloden?
Ja, en vaak ongemerkt. Dat is heel irritant. Zeker als de pen of het potlood waar je op kauwt geleend is van iemand anders.

16. Wat voor maat is je bed?
ehm. 140 bij 210 ofzo?

17. Wat is je favoriete liedje van deze week?
Dat is ‘Fancy’ van Iggy Azalea.

18. Mogen jongens roze dragen?
Ja hoor, van mij wel.

19. Kijk je nog naar tekenfilms?
JA. Ik hou van Beugelbekkie. Kent iemand dat nog?

20. Wat is je minst favoriete film?
Ik heb over het algemeen een hele grote schijthekel aan horror. Elke film waar ook maar enkele vorm van angst of bloed in zit vind ik niet leuk. Dan verstop ik me huilend achter de bank. En dat is echt wel eens gebeurd. Op een feestje gingen ze een horror film kijken. Ik heb achter de bank een Donald Duck gelezen.
En nu ik eraan denk. The Human Centipede is denk ik de ergste film die ik ooit heb gezien.

21. Waar zou je een schat begraven als je die had?
Dat kan ik helaas niet vertellen, haha.

22. Wat drink je tijdens het avondeten?
Als er maar alcohol in zit. Haha, nee, ik drink altijd water tijdens het eten.

23. Waar doop je een kipnugget in?
Die fijne mayonaise van de McDonalds.

24. Wat is je favoriete voedsel?
Ehm. Pretty much anything.

25. Welke film kun je wel 100 keer kijken?
Ik check even mijn netflix account, haha.
Ik heb Step-up 1 en 2 al heel vaak gezien.
En ‘HappyThankYouMorePlease’ is ook heel erg fijn.

26. Laatste persoon die je gekust heeft?
Ha ha ha. Grappig.

27. Zat je ooit bij de scouting?
Nee.

28. Zou je ooit strippen of naaktposeren in een tijdschrift? 
Als ik eerst 3 maanden elke dag sport.

29. Wanneer was de laatste keer dat je een brief hebt geschreven op papier?
Net nog! Een brief naar mijn oma!

30. Kun je de olie in een auto vervangen?
Vast wel.

31. Heb je ooit een boete gehad voor te hard rijden?
Nee, maar ik heb ook pas 3 weken mijn rijbewijs, dus dat zou wel erg zijn.

32. Ooit zonder benzine gestaan?
Nee.

33. Favoriete broodje?
Broodje met geitenkaas, gedroogde tomaten, rucola en honing-mosterdressing of pesto.

34. Lekkerste ontbijt?
Ontbijtkoek met chocoladepasta.

35. Hoelaat ga je meestal naar bed?
Ehm. Dat verschilt nogal.

36. Ben je lui?
Nogal ja.

37. Toen je klein was, als wat verkleedde je voor Halloween?
Ik deed nooit aan Halloween. SAAAAAI.

38. Wat is je Chinese sterrenbeeld?
Dat is volgens mij een rat. En dat vind ik best stom. Ik wil zo graag een tijger zijn.

39. Hoeveel talen spreek je?
Nederlands en Engels. En een beetje duits en spaans.
Dus dat is in totaal 2.75.

40. Heb je een abbonement op een tijdschrift?
Nee, nu ik er over na denk niet. Ook stom.

41. Ben je eigenwijs?
Eigenwijs is mijn tweede naam.

42. Heb je hoogtevrees?
Ik ben niet zo bang voor de hoogtes, ik ben vooral bang om naar beneden te vallen.

43. Zing je in de auto?
Ja, en ook onder de douche.

44. Ooit een geweer gebruikt?
Nou, ik wil niet echt zeggen gebruikt, maar ik heb wel eens met een geweer geschoten. Dit was op een demonstratie van de politie. En het was echt koel.

45. Wanneer was de laatste keer dat een fotograaf een portret heeft gemaakt? 
Dat is toch zo’n 3 jaar geleden. Die heeft mijn oom gemaakt, voor zijn project A Portrait For Breakfast.

46. Vind je musicals cheesy?
Nee, ik hou van musicals. Met heel mijn hart.

47. Is Kerstmis stressvol?
Nee, vind ik niet eigenlijk. Ik snap ook niet zo goed waarom het wel stressvol zou moeten zijn. Ja, ok, misschien als je een 5-gangen diner moet maken voor 20 personen. Dat lijkt me ook niet echt chill.

48. Heb je ooit pierogi gegeten?
Ik weet niet eens wat het is. Maar laat ik het even opzoeken.
Een poolse pasta dus. Nog nooit gegeten, maar het klinkt wel lekker moet ik zeggen.

49. Favoriete fruittaart?
Telt appelkruimeltaart?

50. Beroepen die je wilde doen toen je klein was?
HAHAHAHA. Ha. Ha. ha.
Ik zit eigenlijk nog steeds in de periode van ‘Later als ik groot ben..’. Ik wil eigenlijk elke dag wel weer iets anders worden, en dat had ik vroeger ook.

51. Geloof je in geesten?
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.

52. Heb je ooit een Deja-vu gevoel gehad?
Ja, dat heb ik dus echt overdreven vaak. Niet tof.

53. Neem je vitamines?
Nee, ik vergeet altijd om dat te doen.

54. Draag je slippers?
Als het warm is ja.

55. Draag je een badjas?
Nee, die heb ik niet eens.

56. Wat draag je in bed?
Lekker naakt. Haha, nee, vaak gewoon een pyjamashirtje ofzo.

57. Wat is het eerste concert dat je ooit naar toe bent geweest?
Groots met een zachte G, van Guus Meeuwis.

58. Wal-Mart, Target of Kmart?
Geen idee. Nog nooit in Amerika geweest.

59. Nike of Adidas?
Nike. Geen idee waarom eigenlijk.

60. Paprika of naturel chips?
Naturel chips.

61. Pinda’s of zonnebloempitten?
Vroeger at ik best vaak van die zonnebloempitten. Dan stopte je een hele in je mond, kraakte je hem open met je tong en spuugde je het schilletje weg en at je het pitje op. Ik moet daar nu eigenlijk niet meer aan denken. Dus ik ga voor pinda’s.

62. Heb je ooit dansles gehad?
Ja : )

63. Kun je je tong krullen?
Ja, horizontaal en verticaal. En ik kan een bloemetje maken.

64. Heb je ooit gehuild van blijdschap?
Nee, niet dat ik me kan herinneren. Ik huil wel vet snel als ik iets schattig of zielig vind.

65. Steek je wel eens wierook af?
Soms wel. Maar ik vind het vaak een hele overheersende geur. Dus dan daarna doe ik het weer 2 weken niet.

66. Ooit wel eens verliefd geweest?
Ik word elke dag opnieuw verliefd.
Joe Sugg en Caspar Lee, do I need to say more?

67. Hete thee of koude thee?
Ik vind allebei wel prettig.

68. Thee of koffie?
Thee. Ik doe niet aan koffie, iewl.

69. Kan je goed zwemmen?
Ik zwem praktisch heel mijn leven al, dus ik denk dat ik wel hoger ben dan gemiddeld.

70. Kun je je adem inhouden zonder dat je je neus vast houdt?
Ik heb het even geprobeerd, en ja, dat kan ik. Maar ik vraag me af wie dat niet kan.

71. Ben je geduldig?
Nee, ongeduldig is mijn derde naam. Als ik iets wil, dan wil ik het nu.

72. Heb je ooit een wedstrijd gewonnen?
Ja! Op de basisschool hadden we om het jaar een brasserie op het schoolplein. Een keer was het thema ‘natuur en techniek’, en toen mochten alle kinderen een logo ontwerpen. En toen had ik gewonnen.

73. Zwarte of groene olijven?
Ok, dit is ook weer zo’n eigenaardigheid van mij. Ik vind zwarte olijven niet heel erg lekker. Groene olijven wel heel erg. Maar, zwarte olijventapenade vind ik wel weer veel lekkerder dan groene olijventapenade. Snap je het nog?

74. Kun je haken of breien?
Ja, ik kan allebei : )

75. Mis je op dit moment iemand?
Ja, ik mis mijn papa en mijn mama en mijn zusje.
Die zijn thuis in Delft.

 

Zo, nu kennen jullie mij ook weer een beetje beter 🙂

Als jij de tag ook doet, zet het in een reactie en dan lees ik hem!

Geef een reactie

